ZNAJDŹ NA STRONIE

 

 

Samochody, jadące w stronę Strzelina, na pokazanym strzałką fragmencie drogi, ustawiają się pod ostrym kątem do drogi głównej, biegnącej od strony Biedrzychowa. Ustawienie się prostopadle do niej stało się teraz trudne, za sprawą wbudowanych krawężników

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Reksioo
RE: Będą wjeżdżać prosto pod samochody?
spajker. powiedziała :
Reksioo powiedziała :
Spajker. powiedziała :
Wniosek z artykułu i z komentarzy? We władzach są ludzie bez prawa jazdy jacyś teoretycy i praktycy w odessaniu milionów z publicznej listy płac. Kiedyś projektant mostu stawał pod mostem podczas jego prób obciążeniowych. Dzisiaj projektant skrzyżowania widzi skrzyżowanie na papierze. On jest wożony do pracy przez szofera i on nic nie wie o tym że bez jego pracy ludzie radzili sobie lepiej. Rondo przy Orlenie czy rondo na placu jednego maja wyglądają dobrze na papierze ale w praktyce zatrzymują ruch zamiast go upłynnić. Potrzeba sytuacji takiej aby projektant skrzyżowania miał terapię wstrząsową na swoim skrzyżowaniu a wtedy być może przestanie się fascynować swoim geometrycznie ładnie wyglądającym skrzyżowaniem.
Ty sie wez za projektowanie bo wszystkie rozumy juz zjadles
te. wez się za czołówkę z tirem to może rozum cie znajdzie krótko przed śmiercią i znajdziesz emocje wstrząsowe nieosiągalne dla ciebie w sposób abstrakcyjny ale osiągalne w sposób orgganoleptyczny.
Wez sie tato

0
spajker.
RE: Będą wjeżdżać prosto pod samochody?
Reksioo powiedziała :
Spajker. powiedziała :
Wniosek z artykułu i z komentarzy? We władzach są ludzie bez prawa jazdy jacyś teoretycy i praktycy w odessaniu milionów z publicznej listy płac. Kiedyś projektant mostu stawał pod mostem podczas jego prób obciążeniowych. Dzisiaj projektant skrzyżowania widzi skrzyżowanie na papierze. On jest wożony do pracy przez szofera i on nic nie wie o tym że bez jego pracy ludzie radzili sobie lepiej. Rondo przy Orlenie czy rondo na placu jednego maja wyglądają dobrze na papierze ale w praktyce zatrzymują ruch zamiast go upłynnić. Potrzeba sytuacji takiej aby projektant skrzyżowania miał terapię wstrząsową na swoim skrzyżowaniu a wtedy być może przestanie się fascynować swoim geometrycznie ładnie wyglądającym skrzyżowaniem.
Ty sie wez za projektowanie bo wszystkie rozumy juz zjadles
te. wez się za czołówkę z tirem to może rozum cie znajdzie krótko przed śmiercią i znajdziesz emocje wstrząsowe nieosiągalne dla ciebie w sposób abstrakcyjny ale osiągalne w sposób orgganoleptyczn y.

0
Reksioo
RE: Będą wjeżdżać prosto pod samochody?
Spajker. powiedziała :
Wniosek z artykułu i z komentarzy? We władzach są ludzie bez prawa jazdy jacyś teoretycy i praktycy w odessaniu milionów z publicznej listy płac. Kiedyś projektant mostu stawał pod mostem podczas jego prób obciążeniowych. Dzisiaj projektant skrzyżowania widzi skrzyżowanie na papierze. On jest wożony do pracy przez szofera i on nic nie wie o tym że bez jego pracy ludzie radzili sobie lepiej. Rondo przy Orlenie czy rondo na placu jednego maja wyglądają dobrze na papierze ale w praktyce zatrzymują ruch zamiast go upłynnić. Potrzeba sytuacji takiej aby projektant skrzyżowania miał terapię wstrząsową na swoim skrzyżowaniu a wtedy być może przestanie się fascynować swoim geometrycznie ładnie wyglądającym skrzyżowaniem.
Ty sie wez za projektowanie bo wszystkie rozumy juz zjadles

0
Asd
RE: Będą wjeżdżać prosto pod samochody?
Kierowca dostawczaka powiedziała :
Oczywiście ze to skrzyżowanie jest do niczego ale akurat kraweznik sam w sobie tej widocznosci nie pogarsza, a generalnie artykuł mowi o tym, że to wina kraweznika
Asd powiedziała :
old powiedziała :
Asd powiedziała :
Problem polega na tym ze nie ma tu żadnego problemu, problemem jest szukanie dziury w całym. Dołożone krawezniki sytuacji z widocznością ani nie poprawiają ani nie pogarszają. A ciągłe rozjeżdżanie poboczy prowadzi do degradacji krawedzi jezdni oraz samych poboczy. Pobocza nie służą do jazdy, pobocza tak naprawdę zabezpieczają krawedz jezdni i ewentualnie mogą posłużyć jako pas awaryjny
Nigdy nie jechałeś dostawczakiem czy ciężarowym to się nie wypowiadaj. Takie skrzyżowanie przy skręcie w lewo powoduje całkowity brak widoczności z prawej strony. Skrzyżowanie powinno być prostopadłe a nie z dziwną wysepką. Takie skrzyżowania budowali Niemcy 150 lat temu dla furmanek z końmi, nie dla samochodów. W wielu miejscach w Polsce przy okazji remontów dróg zlikwidowano takie skrzyżowania jako wysoce kolizyjne.
Oczywiście ze to skrzyżowanie jest do niczego ale akurat kraweznik sam w sobie tej widocznosci nie pogarsza, a generalnie artykuł mowi o tym, że to wina kraweznika
Oczywiście, że krawężnik pogarsza widoczność. Gdy nie było krawężnika człowiek wjeżdżał pobocze/dziurę i miał widoczność a teraz tak nie wjedzie bo jest krawężnik. Są dwie opcje albo mało racjonalna ryzyk fizyk może się uda, albo stajesz 100-150 m przed krzyżówką aby mieć dobrą widoczność. Polecam przejechać się autem z paka bądź zestawem.panie kierowco nie wolno panu w tym miejscu zjeżdżać na pobocze bo miał pan w tym miejscu linie ciągłą krawędziową.

0
Spajker.
RE: Będą wjeżdżać prosto pod samochody?
Wniosek z artykułu i z komentarzy? We władzach są ludzie bez prawa jazdy jacyś teoretycy i praktycy w odessaniu milionów z publicznej listy płac. Kiedyś projektant mostu stawał pod mostem podczas jego prób obciążeniowych. Dzisiaj projektant skrzyżowania widzi skrzyżowanie na papierze. On jest wożony do pracy przez szofera i on nic nie wie o tym że bez jego pracy ludzie radzili sobie lepiej. Rondo przy Orlenie czy rondo na placu jednego maja wyglądają dobrze na papierze ale w praktyce zatrzymują ruch zamiast go upłynnić. Potrzeba sytuacji takiej aby projektant skrzyżowania miał terapię wstrząsową na swoim skrzyżowaniu a wtedy być może przestanie się fascynować swoim geometrycznie ładnie wyglądającym skrzyżowaniem.
0
Kierowca dostawczaka
Oczywiście że krawężnik pogarsza
Oczywiście ze to skrzyżowanie jest do niczego ale akurat kraweznik sam w sobie tej widocznosci nie pogarsza, a generalnie artykuł mowi o tym, że to wina kraweznika Asd powiedziała :
old powiedziała :
Asd powiedziała :
Problem polega na tym ze nie ma tu żadnego problemu, problemem jest szukanie dziury w całym. Dołożone krawezniki sytuacji z widocznością ani nie poprawiają ani nie pogarszają. A ciągłe rozjeżdżanie poboczy prowadzi do degradacji krawedzi jezdni oraz samych poboczy. Pobocza nie służą do jazdy, pobocza tak naprawdę zabezpieczają krawedz jezdni i ewentualnie mogą posłużyć jako pas awaryjny
Nigdy nie jechałeś dostawczakiem czy ciężarowym to się nie wypowiadaj. Takie skrzyżowanie przy skręcie w lewo powoduje całkowity brak widoczności z prawej strony. Skrzyżowanie powinno być prostopadłe a nie z dziwną wysepką. Takie skrzyżowania budowali Niemcy 150 lat temu dla furmanek z końmi, nie dla samochodów. W wielu miejscach w Polsce przy okazji remontów dróg zlikwidowano takie skrzyżowania jako wysoce kolizyjne.
Oczywiście ze to skrzyżowanie jest do niczego ale akurat kraweznik sam w sobie tej widocznosci nie pogarsza, a generalnie artykuł mowi o tym, że to wina kraweznika
Oczywiście, że krawężnik pogarsza widoczność. Gdy nie było krawężnika człowiek wjeżdżał pobocze/dziurę i miał widoczność a teraz tak nie wjedzie bo jest krawężnik. Są dwie opcje albo mało racjonalna ryzyk fizyk może się uda, albo stajesz 100-150 m przed krzyżówką aby mieć dobrą widoczność. Polecam przejechać się autem z paka bądź zestawem.

0
Asd
RE: Będą wjeżdżać prosto pod samochody?
old powiedziała :
Asd powiedziała :
Problem polega na tym ze nie ma tu żadnego problemu, problemem jest szukanie dziury w całym. Dołożone krawezniki sytuacji z widocznością ani nie poprawiają ani nie pogarszają. A ciągłe rozjeżdżanie poboczy prowadzi do degradacji krawedzi jezdni oraz samych poboczy. Pobocza nie służą do jazdy, pobocza tak naprawdę zabezpieczają krawedz jezdni i ewentualnie mogą posłużyć jako pas awaryjny
Nigdy nie jechałeś dostawczakiem czy ciężarowym to się nie wypowiadaj. Takie skrzyżowanie przy skręcie w lewo powoduje całkowity brak widoczności z prawej strony. Skrzyżowanie powinno być prostopadłe a nie z dziwną wysepką. Takie skrzyżowania budowali Niemcy 150 lat temu dla furmanek z końmi, nie dla samochodów. W wielu miejscach w Polsce przy okazji remontów dróg zlikwidowano takie skrzyżowania jako wysoce kolizyjne.
Oczywiście ze to skrzyżowanie jest do niczego ale akurat kraweznik sam w sobie tej widocznosci nie pogarsza, a generalnie artykuł mowi o tym, że to wina kraweznika

0
old
RE: Będą wjeżdżać prosto pod samochody?
Asd powiedziała :
Problem polega na tym ze nie ma tu żadnego problemu, problemem jest szukanie dziury w całym. Dołożone krawezniki sytuacji z widocznością ani nie poprawiają ani nie pogarszają. A ciągłe rozjeżdżanie poboczy prowadzi do degradacji krawedzi jezdni oraz samych poboczy. Pobocza nie służą do jazdy, pobocza tak naprawdę zabezpieczają krawedz jezdni i ewentualnie mogą posłużyć jako pas awaryjny
Nigdy nie jechałeś dostawczakiem czy ciężarowym to się nie wypowiadaj. Takie skrzyżowanie przy skręcie w lewo powoduje całkowity brak widoczności z prawej strony. Skrzyżowanie powinno być prostopadłe a nie z dziwną wysepką. Takie skrzyżowania budowali Niemcy 150 lat temu dla furmanek z końmi, nie dla samochodów. W wielu miejscach w Polsce przy okazji remontów dróg zlikwidowano takie skrzyżowania jako wysoce kolizyjne.

0
TruckdriverDST
RE: Będą wjeżdżać prosto pod samochody?
Na tym skrzyżowaniu skręcając do miasta lepiej mieć kierownicę po prawej stronie. hahaha. Nie wiem,niech Pan Łysiak się wypowie.
0
Asd
RE: Będą wjeżdżać prosto pod samochody?
Problem polega na tym ze nie ma tu żadnego problemu, problemem jest szukanie dziury w całym. Dołożone krawezniki sytuacji z widocznością ani nie poprawiają ani nie pogarszają. A ciągłe rozjeżdżanie poboczy prowadzi do degradacji krawedzi jezdni oraz samych poboczy. Pobocza nie służą do jazdy, pobocza tak naprawdę zabezpieczają krawedz jezdni i ewentualnie mogą posłużyć jako pas awaryjny
0

Przeczytaj także