Cyfrowa rewolucja w ZWiK
W czerwcu ubiegłego roku Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Strzelinie wprowadził dla swoich klientów indywidualne numery kont bankowych do rozliczeń. - Widoczne na fakturach za dostarczoną wodę i/lub odbiór ścieków indywidualne konta mają na celu zautomatyzowanie rozliczeń, dzięki któremu system bankowy sam rozpoznaje wszystkie parametry przelewu i automatycznie księguje wpłaty. Dla pełnego zautomatyzowania procesu ważne, by w tytule przelewu znalazł się numer nabywcy oraz numer faktury – podkreśla Anna Umińska-Woroniecka, prezes ZWiK.
W ubiegłym roku uruchomiono także Internetowe Biuro Obsługi Klienta (iBOK). - Jest to platforma internetowa, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszą spółką -zaznacza prezes Umińska-Woroniecka. - Rozwiązanie to umożliwia m.in. w prosty i wygodny sposób kontrolowanie należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków, tj. data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta, a także podanie stanu wodomierza i sprawdzenie odczytów w okresie do 6 lat wstecz od daty bieżącej; jak również aktywację usługi e-Powiadomienia, czyli otrzymywanie faktur drogą e-mail lub sms - dodaje nasza rozmówczyni. Z iBOK-u korzysta obecnie ok. 500 na 5616 klientów strzelińskiego ZWiK-u.
Na ten temat pisaliśmy w 24 (1162) wydaniu papierowym Słowa Regionu. Cały artykuł przeczytasz również na portalu egazety.pl, eprasa.pl, a także e-kiosk.pl











































































Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij
RE: Cyfrowa rewolucja w ZWiK
rewolucja? to już standard. zamiast rewolucji w zdalnej obsłudze klienta niech zwik i policja wywęszy dlaczego zwik pompuje 1 milion kubików wody w wodociąg a na odczytach rewolucyjnych zdalnie sterowanych wodomierzach zwik ma zaledwie połowę tej wody. zwik jest robiony w posła ziemi strzelińskiej metodami tradycyjnymi- hydraulicznymi i jak zwik będzie miał obsługę zdalną klienta to nawet nie zobaczy u swojego klienta zielonego trawnika z wodotryskami , zwik rewolucyjnie skasuje klienta za 1 kubik wody bez konieczności chociażby pobieżnej oceny faktyznego poboru wody. pani prezes z wrocławia też zarządza zwikiem zdalnie.