Ułatwiającym życie rozwiązaniem jest korzystanie z Internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK), co oferuje strzeliński Zakład Wodociągów i Kanalizacji
Załatwianie spraw urzędowych bez wychodzenia z domu? W Strzelińskim Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji to możliwe, bo spółka przeszła w ostatnim czasie cyfrową rewolucję.
W czerwcu ubiegłego roku Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Strzelinie wprowadził dla swoich klientów indywidualne numery kont bankowych do rozliczeń. - Widoczne na fakturach za dostarczoną wodę i/lub odbiór ścieków indywidualne konta mają na celu zautomatyzowanie rozliczeń, dzięki któremu system bankowy sam rozpoznaje wszystkie parametry przelewu i automatycznie księguje wpłaty. Dla pełnego zautomatyzowania procesu ważne, by w tytule przelewu znalazł się numer nabywcy oraz numer faktury – podkreśla Anna Umińska-Woroniecka, prezes ZWiK.
W ubiegłym roku uruchomiono także Internetowe Biuro Obsługi Klienta (iBOK). - Jest to platforma internetowa, która ma na celu ułatwienie i usprawnienie kontaktu z naszą spółką -zaznacza prezes Umińska-Woroniecka. - Rozwiązanie to umożliwia m.in. w prosty i wygodny sposób kontrolowanie należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków, tj. data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta, a także podanie stanu wodomierza i sprawdzenie odczytów w okresie do 6 lat wstecz od daty bieżącej; jak również aktywację usługi e-Powiadomienia, czyli otrzymywanie faktur drogą e-mail lub sms - dodaje nasza rozmówczyni. Z iBOK-u korzysta obecnie ok. 500 na 5616 klientów strzelińskiego ZWiK-u.
Na ten temat pisaliśmy w 24 (1162) wydaniu papierowym Słowa Regionu. Cały artykuł przeczytasz również na portalu egazety.pleprasa.pl, a także e-kiosk.pl

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Gravatar
spajker.
RE: Cyfrowa rewolucja w ZWiK
rewolucja? to już standard. zamiast rewolucji w zdalnej obsłudze klienta niech zwik i policja wywęszy dlaczego zwik pompuje 1 milion kubików wody w wodociąg a na odczytach rewolucyjnych zdalnie sterowanych wodomierzach zwik ma zaledwie połowę tej wody. zwik jest robiony w posła ziemi strzelińskiej metodami tradycyjnymi- hydraulicznymi i jak zwik będzie miał obsługę zdalną klienta to nawet nie zobaczy u swojego klienta zielonego trawnika z wodotryskami , zwik rewolucyjnie skasuje klienta za 1 kubik wody bez konieczności chociażby pobieżnej oceny faktyznego poboru wody. pani prezes z wrocławia też zarządza zwikiem zdalnie.
0

Przeczytaj również