ZNAJDŹ NA STRONIE

 

 

Ułatwiającym życie rozwiązaniem jest korzystanie z Internetowego Biura Obsługi Klienta (iBOK), co oferuje strzeliński Zakład Wodociągów i Kanalizacji

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


spajker.
RE: Cyfrowa rewolucja w ZWiK
rewolucja? to już standard. zamiast rewolucji w zdalnej obsłudze klienta niech zwik i policja wywęszy dlaczego zwik pompuje 1 milion kubików wody w wodociąg a na odczytach rewolucyjnych zdalnie sterowanych wodomierzach zwik ma zaledwie połowę tej wody. zwik jest robiony w posła ziemi strzelińskiej metodami tradycyjnymi- hydraulicznymi i jak zwik będzie miał obsługę zdalną klienta to nawet nie zobaczy u swojego klienta zielonego trawnika z wodotryskami , zwik rewolucyjnie skasuje klienta za 1 kubik wody bez konieczności chociażby pobieżnej oceny faktyznego poboru wody. pani prezes z wrocławia też zarządza zwikiem zdalnie.
0

Przeczytaj również