Co będzie z kolejowym transportem kruszywa?
Jakiś czas temu w Urzędzie Miasta i Gminy Strzelin odbyło się spotkanie burmistrz Strzelina Doroty Pawnuk i sekretarza gminy Kondratowice Anny Horodyskiej z dzierżawcą linii kolejowej nr 319 tj. SKPL Infrastruktura i Linie Kolejowe Sp. z o.o. z siedzibą w Zbiersku Cukrowni 54 oraz przedstawicielami kopalń, tj. MINERAL POLSKA Sp. z o.o. i MOTA ENGIL CENTRAL EUROPE.
W oczekiwaniu na decyzję
Na spotkaniu omawiane były kwestie uruchomienia linii kolejowej nr 319. - Obecnie dzierżawca oczekuje na uzgodnienie przez PKP Polskie Linie Kolejowe SA Oddział w Opolu regulaminu „wjazdu na linię kolejową”. Po uzyskaniu pozytywnej decyzji od PKP PLK SA, niezwłocznie rozpocznie się I etap modernizacji linii kolejowej tj. uruchomienie linii do Karszowa, gdzie na części działki nr 103 AM 1, obręb Karszów, planowany jest tymczasowy załadunek kamienia hydrotechnicznego przez kopalnię MINERAL POLSKA Sp. z o.o., który mógłby być dostarczany na ewentualne potrzeby kontraktu rządowego pod nazwą przekopanie Mierzei Wiślanej – powiedziała burmistrz Pawnuk.
Cały artykuł dostępny jest tutaj












































































Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij
RE: Co będzie z kolejowym transportem kruszywa?
Prawda jest taka ze predzej cyganie pod...a szyny.....