Nauczyli się ,,pracować w chmurze”
Uczestnicy mieli okazję zobaczyć, jak posiadacze popularnego konta Gmail mogą korzystać z chmury i darmowych aplikacji polegających na udostępnieniu swoich elektronicznych zasobów innym.
Nauczyciele mieli również okazję poznać środowisko Windows Live i sposób zarządzania dokumentami OneDrive, usługi Google+ i zarządzanie dokumentami GoogleDrive.
Prowadząca omówiła kilka łatwych i bezpiecznych aplikacji do gromadzenia, przetwarzania i udostępniania różnego rodzaju zasobów (dokumentów, fotografii, prezentacji) oraz tworzenia materiałów dydaktycznych z wykorzystaniem technologii cloud computing jako nowoczesnej metody w procesie nauczania.
Pojawiające się pytania i problemy na bieżąco rozwiązywano podczas warsztatów przy komputerach.












































































Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij
RE: Nauczyli się ,,pracować w chmurze”
Takich rzeczy to się człowiek uczy sam, z konieczności. Ale ta archaiczna instytucja organizuje z tego medialne show, zatrudnia szkoleniowca, a efekty nauki na drugi dzień już zapomniane. Ale kasa na szkolenie jest i trzeba ją wydac.Tak to dziala.