Ich priorytetem jest młodzież
Przedstaw się bliżej czytelnikom. Ile masz lat? Gdzie chodzisz do szkoły? Jak długo grasz w piłkę?
- Nazywam się Jakub Pietrzak. 5 marca skończyłem 19 lat. Jestem uczniem III LO we Wrocławiu. W piłkę gram od dzieciństwa. Całe moje życie sportowe związany jestem z Liderem Borów, a teraz już GAP Ślęza. Zaczynałem w wieku 7-8 lat, kiedy powstawaliśmy. Obecnie łączę w naszym klubie funkcje zawodnika i trenera. Mam już za sobą kurs UEFA C.
Jesteś jednym z najlepszych strzelców swojego zespołu, ale również często asystujesz. Co sprawia Ci większą frajdę? Gole czy asysty?
- W poprzednich sezonach zaliczałem więcej ostatnich podań niż bramek. Ten jest w tym aspekcie przełomowy. Zacząłem wreszcie wykorzystywać mój atut, czyli strzał z dystansu, przez który zdobyłem większość goli. Zawsze wolałem asystować. Jeśli jednak moje bramki mają wyglądać np. jak ta z jesieni z meczu z Ludowem, to nie będę narzekać.
Jak oceniasz postawę swojej drużyny na półmetku B Klasy grupy VI?
- Była to fantastyczna runda, jeśli chodzi o rozwój zespołu. Trenerzy Partyka i Werba wykonali świetną pracę i z drużyny, która w pierwszych meczach była zagubiona i niezgrana, staliśmy się drużyną, która w każdym meczu była bardziej przekonująca, jeśli chodzi o styl gry. Mimo tego, możemy żałować kilku zgubionych punktów. Na koniec rundy zremisowaliśmy trzy mecze. O okolicznościach tych wyników szkoda rozmawiać. W każdym razie zapominamy o tym i chcemy robić swoje od pierwszej do ostatniej minuty na wiosnę.
Ty i wielu kolegów z klubu zaliczyło przeskok między piłką młodzieżową a seniorską. Jaka jest różnicą między grą w lidze juniorów a B Klasą?