ZNAJDŹ NA STRONIE

 

 

Dobiegają końca prace związane z przebudową mostu na ul. Brzegowej w Strzelinie. Fot. Lech Pąchalski

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Iwanowicz Lech
Dawno już tendy nie jechałem kiedy w końcu go most otwarty będzie na nowo ktoś wie dokładnie ?
0
Llll
Jest przejezdne od tygodnia czasu, można sie zabić bo brakuje balustrad na moście ale jest przejezdne. Jedzie sie przez niezabezpieczon y plac budowy i nie ma ani jednego znaku ani żadnego wygrodzenia. To jest teraz dobre miejsce żeby wyłudzić odszkodowanie na samochodzie
0
Fresh Man
Jak otworzą most aby ułatwić ludziom przejazdy to źle jak zamknięta droga i most też źle bk ludziom nigdy nie dochodzi się. Ehhhhhh
0
Kkkkk
Chodzi oto by było bezpiecznie, aktualnie raczej nie jest
0
Xoxox
Kokok powiedziała :
Ktoś tu nie ma wyobraźni... W sobote 23 marca wykonawca na prośbe gminy ściągnął tymczasowe oznakowanie i otworzył drogę dla ruchu kołowego pomimo iż inwestycja nie zostala w pełni zakończona. Jechałem tamtedy wlasnie w sobote 23 marca, w obrębie inwestycji nie było ani jednego znaku ostrzegającego o robotach drogowych czy o ograniczeniu predkości. Nie było usypanych poboczy, a uskok pomiedzy jezdnią wynosił co najmniej 30cm - wystarczy by urwać koło czy miske olejową, nikt nie pomyślał by wzdłuż krawędzi ustawić znaki U-21. Najlepsze było to że balustrady mostowe po obu stronach mostu były zamontowane w 70% a pozostała część była pozostawiona całkowicie bez jakiegokolwiek zabezpieczenia, nawet taśmy zabezpieczającej! Ruch drogowy odbywał sie po niezabezpieczonym placu budowy. Zero wyobraźni! A tak na marginesie, szczerze mowiąc: wykonanie jednego takiego mostku w technologii powłokowo-gruntowej to jest 3msc tu mieliśmy 2 mostki wiec moim zdaniem w 6msc inwestycja powinna sie zamknąc.


Dziś jest 29 marca i nadal brakuje balustrad na moście po obu stronach i brak jakiejkolwiek zabezpieczenia. Wokół terenu budowy jest syf wiec wykonawca nadal nieukończyl zadania i oczywiście brak jakiejkolwiek znaku informującego o robotach drogowych. Skrajna nieodpowiedzial ność!
#wyboryponadwsz ystko

1
Nocnik
Czepianie się i szukanie dziury w całym a nie rzeczywiste uwagi bodaj skoro nie ukończona budowa mostu jest to dlaczego miałoby być inaczej nic opisano?
1
Jjkj
Jedz na brzegową i zobacz, droga otwarta a inwestycja nie ukończona, brakuje balustrad na moście i nie są one w żadnej sposób zabezpieczone
0
Pol
Zniesiecie tonaż i co tiry puścicie brzegową? A w jakim celu puszczać tędy tiry? Gdzie one miałyby jechać? Zrobiliście prowizoryczny remont brzegowej i konopnickiej, wykonaliście tzw lukrowanie pączka i teraz puścicie tam tiry? I bez tych tonaży wszystkie włazy kanałowe sie pozapadały - to tez był szczyt oszczędności żeby poniemieckie włazy żeliwne zostawić w remontowanej drodze, kolejny remont za 40 lat, myślicie że żeliwo wytrzyma? Może pora wezwać wykonawców brzegowej i konopnickiej do poprawy zapadnietych włazów kanałowych w ramach gwarancji bo to jest spartolona sprawa żeby właz sie pod osobówką zapadał
6
Kokok
Ktoś tu nie ma wyobraźni... W sobote 23 marca wykonawca na prośbe gminy ściągnął tymczasowe oznakowanie i otworzył drogę dla ruchu kołowego pomimo iż inwestycja nie zostala w pełni zakończona. Jechałem tamtedy wlasnie w sobote 23 marca, w obrębie inwestycji nie było ani jednego znaku ostrzegającego o robotach drogowych czy o ograniczeniu predkości. Nie było usypanych poboczy, a uskok pomiedzy jezdnią wynosił co najmniej 30cm - wystarczy by urwać koło czy miske olejową, nikt nie pomyślał by wzdłuż krawędzi ustawić znaki U-21. Najlepsze było to że balustrady mostowe po obu stronach mostu były zamontowane w 70% a pozostała część była pozostawiona całkowicie bez jakiegokolwiek zabezpieczenia, nawet taśmy zabezpieczające j! Ruch drogowy odbywał sie po niezabezpieczon ym placu budowy. Zero wyobraźni! A tak na marginesie, szczerze mowiąc: wykonanie jednego takiego mostku w technologii powłokowo-gruntowej to jest 3msc tu mieliśmy 2 mostki wiec moim zdaniem w 6msc inwestycja powinna sie zamknąc.
6

Przeczytaj również