Strzelińscy policjanci prowadzą postępowanie, dotyczące oszustwa metodą „na pracownika banku”. Do mieszkanki powiatu strzelińskiego zadzwonił oszust, który podając się za pracownika banku, uzyskał nieautoryzowany dostęp do jej konta. Kobieta straciła 4 tysiące złotych.

Jak nie stać się ofiarą? - Zawsze zachowaj czujność, nie działaj pochopnie - przestrzega asp. szt. Piotr Sołtysiak, oficer prasowy Komendy Powiatowej Policji w Strzelinie. - Koniecznie upewnij się z kim rozmawiasz, nie daj się zmanipulować. Jeśli zadzwoni ktoś z banku i masz jakieś podejrzenia, to natychmiast się rozłącz. Następnie skontaktuj się z bankiem, najlepiej osobiście udaj się do placówki bankowej lub natychmiast zadzwoń na infolinię swojego banku.

Apelujemy o zachowanie szczególnej ostrożności! Pracownicy banku nigdy nie żądają od klientów podania loginu, hasła do konta oraz nie polecają instalowania aplikacji, z której mogą wykonywać ruchy na koncie klienta.

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Gravatar
Tolerować trzeba
Mnie oszukali ale ja znoszę to bo trzeba być tolerancyjnym. Nie wolno nikogo dyskryminować.
1

Przeczytaj też