W środę, 19 października, podpisano list intencyjny w sprawie rewitalizacji linii kolejowej nr 319 relacji Strzelin-Kondratowice
W środę, 19 października, podpisano list intencyjny w sprawie rewitalizacji linii kolejowej nr 319 relacji Strzelin-Kondratowice
W środę, 19 października, podpisano list intencyjny w sprawie rewitalizacji linii kolejowej nr 319 relacji Strzelin-Kondratowice. Wśród sygnatariuszy była burmistrz Dorota Pawnuk, wójt Wojciech Bochnak, Ewa Mańkowska, wicemarszałek województwa dolnośląskiego, Jerzy Michalak, członek zarządu województwa dolnośląskiego, Anna Horodyska, radna sejmiku województwa dolnośląskiego, a także przedstawiciele kopalni Mineral Polska Sp. z o.o. oraz Mota-Engil CE S.A.

Więcej o tym w najbliższym wydaniu "Słowa".
Foto: UMiG Strzelin

UWAGA!

Gdy liczba negatywnych głosów na dany komentarz osiągnie 15, zostanie on automatycznie ukryty, niemniej pokazywać się będzie przy nim opcja "kliknij, aby wyświetlić". Kiedy jednak dany komentarz osiągnie 20 negatywnych głosów, zostanie automatycznie wycofany z publikacji na stronie i już nikt nie będzie mógł go zobaczyć (poza administratorem strony).
Dodając komentarz przestrzegaj norm dyskusji i niezależnie od wyrażanych poglądów nie zamieszczaj obraźliwych wpisów. Jeśli widzisz komentarz, który jest hejtem, kliknij choragiewka875zieloną chorągiewkę i zgłoś swoje uwagi administratorowi.

Ukryj formularz komentarza

2500 Pozostało znaków


Gravatar
spajker
RE: Podpisali list intencyjny
Spajkofil powiedziała :
A gdzie trasy rowerowe na starych trasach PKP? Taki szum był i temat padł czy jak?
gospodarka polityczna wymaga tego aby najpierw za 10 miliardów pieniędzy publicznych wyremontować tory i oddać do używania biednym zagranicznym firmom. później mota engil i mineral stwierdzą że tory nie dochodzą akurat na ten plac budowy, który oni gdzieś tam obsługują i wrzuca kamień na samochody. po roku używania/nieużywania nowych torów zrobi się linię kolejową "szlakiem rozrzutności" a później czyli za dwa lata wróci sprawa rowerów. polskie pkb rośnie, wszyscy mają co robić , jedni tory rozbierają, inni tory kładą później znów rozbiórka ( a i złomiarze coś z tego mają), później ekologia i rowery. w statystykach wszystko pasuje. mota engil i mineral za rok powiedzą, no gdybyście dla nas zbudowali autostradę, to co innego no ale tory? jak dowieźć kamień na budowę obwodnicy miasta X, tam nie ma torów a przeładunek jest za drogi. intencje dobre a wyjdzie jak zwykle.

0
Gravatar
alina_kop
czas na realizację2
oczywiście miało być "mniej" a nie "miej" :)
0
Gravatar
kop_aliny
czas na realizację
Niech się wreszcie stanie i zadzieje. W sumie to szansa na realizację postulatu ekologów z lat 90tych "Tiry na tory" (ile to miej ciężarówek nie będzie musiało się bujać po ten urobek). W przypadku Spółki Mineral to pewnie konieczne będą jakieś estakady taśmociągów nad krajówką za zakładem energetycznym (co też zwiększy atrakcję jazdy tym odcinkiem drogi) i wiązać się będzie, mam nadzieję, z wykluczeniem tego pyłu co zasypuje dziś drogę.No i może odpoczną mieszkańcy Szczawina z rejonu stacji przeładunkowej przy elewatorach. Nic tylko trzymać kciuku... choć niestety to tylko "intencje"
0
Gravatar
hopsiup
RE: Podpisali list intencyjny
Spajkofil powiedziała :
A gdzie trasy rowerowe na starych trasach PKP? Taki szum był i temat padł czy jak?
He, he, he. Ty też się dałeś nabrać?

0
Gravatar
Spajkofil
RE: Podpisali list intencyjny
A gdzie trasy rowerowe na starych trasach PKP? Taki szum był i temat padł czy jak?
0

Przeczytaj także